Friday, August 23, 2013

saja gatai nak tulih.

kita ni sebenaqnya tak payah dok kalut.
sebenaqnya kita ni tara tu saja.

kita ni sebenaqnya tak payah buat teruk.
sebenaqnya kita tau dah kita tara tu saja.

Allah Taala teman kita, dekat dengan kita, sedaq dak hang?
Mak pak kita dok hidup lagi ni,banyakkan berdoa kesihatan depa..
kalau bukan depa & Tuhan kita yg satu, kita takdak pun.

hang buat gherja hang,aku buat gherja aku.
pebetoi kediri,bukan dok pedo kain orang.

2 comments:

scintillate zenith said...

Keep it up! Truihkan mnulih

Nadia Nabila Husna said...

tequih kan menulis...
sabaq dengan dugaan Allah..
biaq dunia berbicara...