Monday, April 27, 2009

Hello.

ya, boring..
aku check akaun-akaun aku dalam internet ni rupanya masih exists blog agcoco ni..
hahah..ok aku tak pernah nak update entry pun..gila busy..tapi kali ni cam rasa nak start
blogging la..boleh? ok sekarang aku sakit dada dari petang tadi, taktau pasepa..ni takleh nak lena..tidoq macam2 position pun tak ok-ok..hm..jadi aku online, pastu blank taktau nak buat apa..
jadi aku jmpa blog aku ni haa! jadi apa nak buat? aku delete semua entry sebelum ni..(1 ja entry ha)..jadi aku nak try tgk kali ni ada kesungguhan nak blogging ke tak..okla 1,2,3 yatta!

tadi aku try nak update so called Fan Page AG COCO kat facebook..adoi..pening la nak update events..takjmpa button add events..aku give up dengan sakit dada ni..so aku pun lantak je la..
page tu pun tak aktif, kononnya orang2 yang tak kenal nak kasi add kat situ,, then facebook Hezry Hafidz tu nak list ngn orang-orang yang dikenali ja..maksudnya kawan-kawan yang pernah jmpa dan gaul..networking..bla bla bla..last last facebook pun dah ramai jgk orang aku tak kenal..:( give up la..aku senang give up ngn benda2 camni sebab aku nak fikir byk lagi benda yang penting kat luar maya ni..takpa la..kalau aku mampu, aku go on la..

ok cakap la pasal music kan, sbb siapa lagi aku dengan music..sekarang lagi beberapa hari dah nak AIM 16, aku tak expect apa2 award..tp kalau ada tu aku bangga la jgk kan? yang best nya AIM ni nanti, aku main dengan Hujan dan Meet Uncle Hussain..interesting jgk la show tu nanti, aku harap orang suka..:) kitaorg dah 3 kali rehearse , praktis..so far semuanya lancar dan aku rasa kalau kat real stage lagi better dari dalam studio .. ye lah,, mana dengar apa,bingit, semua nak main kuat..kuat gila2 plak tu..adoi..apapun it gonna be 1st time collaboration band Indie yg agak cool la jgk..jgn lupa ya saksikan! :)

so lepas AIM , schedule aku agak tight dengan events Hujan dan Liyana Jasmay..hopefully rancangan aku dengan band ' 1 dekad ' jugak akan lancar..projek band '1 dekad' masih lagi rahsia..siapa musician? penyanyi? band tu adalah rahsia..:) kami akan meeting lepas AIM ni mengenai semua aspek..band '1 dekad' ni merupakan band favourite aku no.1..sbb muzik dia dari darah aku dengan yang lain2 tu..aku tak sabar nak bikin..tapi ada perkara penting belum selesai...

Studio Kamar Seni.. aku masih dalam progress nak dapatkan loan untuk selesaikan studio aku..dah lama sangat :( doakan semua nya berjaya..aku nak pastikan studio Kamar Seni akan jadi antara studio yang disegani nanti..memang bnyk cabaran nak buka bisnes recording kat KL sebenarnya..tapi yang penting nawaitu aku nak bantu musician2 baru yang betul-betul nak keluarkan produk, yang ada direction masing2, dan bukan yang nak suka-suka..sbb aku lagi nak Kualiti dari kuantiti.. takdak kualiti tapi ramai buat menyemak jgk sebenarnya..hmmm..

other than that..later onn..
write again soon..bye bye..

3 comments:

nazreena nadia said...

aim da abeh kan?
btaw la sapa 1 dekad!
ehe

Azimul Afiqie said...

wow... aku baru jumpe blog ni.. n video hujan+MUH tu aku siap save dalam ipod aku kot.. mantap gile perform last2 time AIM

Faiz Saaid said...

aku follow sejak zaman myspace, memang terbaik