Monday, April 5, 2010

BLOG BERSARANG.

Assalamualaikum..
HEHEHEH nak tergelak! sebab aku baru on balik blog bersarang ni setelah lama tak bukak..sebab? sebab balik KL, 24/7 aku busy ngn kerja..haihh! nak cerita patah balik tak cukup skrin dengan kepala otak aku, pecah.
&& sekarang aku kat Melbourne, baru sampai beberapa jam yang lepas..dan dengan harapan blog ni mampu seaktif blog di UK tempoh hari.Sebab aku macam tak sure lagi kemudahan internet kat sini akan menyebelahi aku atau tidak, so far ni kat rumah orang..sure la ada internet wifi segala la kan. Esok pindah Malaysian Hall taktau ada ka tak. HMMMMM...ok lah..tak larat nak taip lagi, ngantuk, sakit tengkuk.. meluat Air Asia! ni lah trip 8 jam which is trip paling lama aku dengan Air Asia. not good.

oh ya tadi sampai airport, Am hilang wallet..pastu dengar announcement sebut nama dia..
fuh femes Am hari ni kat Melbourne Airport..sbb? ha wallet dia dah jumpa balik..ok sekian.

ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

2 comments:

Anonymous said...

hahahaha...
caye r Am..
famous dia kat sana...
walau pown kjap jew famous...
jg r kn...
hahaha...

ZooL.Ahmad said...

hahaha....sengal Am..
all the best weh!! :)