Wednesday, October 20, 2010

Selamat Pagi.

Pagi ni sentap sikit, baca comments Youtube kat video performance lagu Yuna, Super Something yang aku produce. minah mana tah, dia cakap aku bodoh, aku tak patut main guitar dengan Yuna, sebab aku ni Sucks, pastu dia claim dia tau lagu tu semua Yuna buat, dia cakap aku market ja lebih, pastu dia cakap harap harap aku baca comments dia. HEHEHEHE.. Apa-apa je la dik oi, apa masalah hang dengan aku? aku pun taktau. mampos hang la nak cakap apa pun.Normal la kalau ada haters ni, kalau takdak, tak thrill la life kan?

ni comment dia;

eizzeera: yg i tahu la, dia just produce je lagu ni, from my experience, lagu yg ag coco bodoh tu buat hasil nye adalah, u pergi tgok band coco ape dah jadi hahahahahahaha. lagu ni totaly yuna yg buat, yuna urban tu, ag SUCKS, i hope he read this comment huahhahahaha.


What ever la hang urban ka, bapak hang urban ka, yang penting aku cari makan halal. && aku tau apa aku buat, dia jealous kot? anyway Yuna yang approach aku produce. Hang dapat apa? kesian. Sorry pagi ni angin sikit.. ada ka dia suruh pi tengok band Coco apa dah jadi..ha tengok la..Coco dah 3 album..hang jadi apa? :) renung-renungkan.

23 comments:

Unknown said...

Biarkan kata mulut orang. Kau dah kerja keras untuk sampai tahap sekarang. Pejamkan mata, pekakkan telinga. Kita tak peduli!

how to be alive said...

abaikan je bryyy..who cares about her...kumannnn

Pett Suhaimi said...

Dia dpt maki saja bai. Konon nak femes kt youtube la kot. Minah tu main recoder pun belum tentu boleh habaq hang.haha.

ceghap said...

at least agcoco ada website kamarseni yang cantik..hahaha dia ada ka? :p :p :p bodo punya manusia la dia tu.

Boo said...

standard la tu ag...x payah fenin2 pikir pasal haters deh! yang dok minat gile dengan hang cam aku ni..lagi melambak tahu!

Dahlia Mazelan said...

haha! ada jugak org mcm tu? sumpah x ley belah!

azim kamisan said...

bahaha! hang kena tepek tang daie. haha! tu bukan manusia. tu barua nama dia. btw ag, aku tiru ayat ang kat title tu. aku boh kat blog aku. "saja nak tulih. bukan style pon" aku nak tiru jugak walaupon ang tak bagi. hahaha!

M. Adlail Zamiza said...

budak pompan ni ske hang la aku agk.
konon2 kalu gado2,bole kawen la las2.
hahahaha.

aDiツ said...

ag-biaq je.hang gaduh pon ape dapat!pompuan tu memng dengki!dia tu yang bodoh!mecari publisiti murahan!dunia memeng camni!xboley tgok org senang
pak lu sap kok lu(lepak dulu hisap rokok dulu)

Elmi said...

biasalah g. orang hebat selalu ada haters. avril pon ada haters. bila ada haters baru lah kita nampak hebat!

Anonymous said...

bala...
kurang ajaq nyer dye tuh...
dye jelez r tuh...
wat dunt know je...
ntah pew2...
sdar siri tu skit weeii...

Arixa Xandria said...

Mulut orang tu tak macam mulut tempayan. Biarkan aje. Maju ke hidup dia? Terus maju yeh AG !

Arixa Xandria said...

Mulut orang tu tak macam mulut tempayan. Biarkan aje. Maju ke hidup dia? Terus maju yeh AG !

hara said...
This comment has been removed by the author.
Hezry Hafidz said...

thanks kawan-kawan. best la hampa! takpa..aku lek ja ni..lek lu..sap kok nanti sakit tak elok..so jangan merokok!

phiekah said...

manusia...at least ko lagi famous on stage dari yang komen tu..keep up ur work,bro..saya suka,haha

Unknown said...

setahu ak AG neh laa antara producer paling mantap kt malaysia.....org yg paling btanggungjawab membuatkn muzik indiependent kt malaysia smpai tahap bleh bangga skang....klau AG tak ajk noh wat Hujan dulu....ak rase kita still dgr lagu2 tangkap leleh smpai skang....AG ak sokong ko 100%...dun worry...

Anonymous said...

Haters make us become more damn cool nah? :P
Lek je babe. Belum masa minah tu lagi.

The other summer finn of shinnecock said...

chill ah AG. mulut orang. dia jeles lah tu kot hang tak produce lagu dia. HAHA

shahril khairi said...

ala bro, besa la kan benda2 macam ni orang nak dengki memang ramai.. tok sah dok layan sangat kes macam ni small matter ja ni..

baik hang layan gitar, ada gak idea kot2 keluaq lagu baru. klu hang layan kes minah ni abuk pon tarak.

3SYA said...

yela bro.. biarkan je
i suka hasil kerja u.. masa tribute p.ramlee.. untuk hujan+yuna.. excellent.. jaga kesihatan untuk terus sihat and hasilkan kerja yang lbh bagus ya..

skar_luv said...

menyirap je bca komen minah sengal tu...lantak depa la AG yg penting, AG ada peminat tersendiri &&&&& hebat di mata kami semua....

Unknown said...

just ignore la comment cmtu.. ramai lagi yg betol2 appriciate ag :) love u soo much ag!