Monday, May 4, 2009

AIM 16 yang cute..



ni bkn official video yang dekat TV, ni video dari seorang youtubers yang bernama Reenbams, terima kasih kerana upload..:) aku suka angle ni sebab korang dapat lihat scenes yang comel dan menarik seperti ;

1;14 - semua guitarist comel loncat sikit sikit..:p
1;53 - aku perasan slashh..haha
1;57 - jifat dengan taja nyaris exsiden, dahla besar ngn kecik..
2;44 - babab buat aksi ngn noh..comel gila..
3;08 - gitarist ngn bassist berkumpul..pastu cam ikut formation blk..:p
3;51 - noh susun mic stand balik ( tapi dengan penuh gaya )..
4;15 - babab nak attention aku,, tapi aku buat bodo..haha adoi sorii!
4;26 - aku buat tarian ala Giring Nidji..hehe..tapi dah rupa kuda kepang..
4;53 - jaja haha tarian bhagraa weiii..tgk tangan dia start..
5;25 - am dengan bakri pusing-pusing stick drumm..cool ! tapi tak masuk tv..:(
5;57 - noh dah jadi apa tuu? haha..
6;00 - cee noh ngn lan..eye contact yang agak @&$*..
6;14 - jifat tarik2 string bass sorang2 kat tepi..pstu lompat.hehe comel weih!!
6;35 - babab ngn jaja..:| hahaha!
6;39 - gerakkan yang tidak dirancang aku dengan jaja..tapi smartt!
6;41 - babab try nak ke tengah tapi cam bnyk halangan..comel dia ubah2 cable..
7;14 - noh tgh fikir 2,3 kali nak bodysurf..planning tuu..
7;22 - lan salah step..haa amik...
7;37 - Bob Lokman naik atas tenangkan crowd haa..
7;39 - NI PALING COMEL! semua dah ke depan..korang tunggu tgk Dimas datang..haha!! cam C3PO ..droid starwars wehh!!..
7;48 - LAST niii pun sama Comel..Babap lompat 1st attempt takda respon..hahahahaha!!

sorry guys..aku mmg suka tengok showmanship pelik-pelik..:p

3 comments:

Anonymous said...

sker tgk ag mnari2 mse show tu..n ur hair so cool!

Anonymous said...

Haha tertinggal satu, 7;32 Noh&Lan bertembung mcm sandwich dgn sardin. :D

Azimul Afiqie said...

hahahahaha... seronok gile ak tgok video ni balek lepas ko list down bende2 best... gerakan tak sngaje ko n jaja tu mmg cool... pusing badan same plak tu..