Tuesday, May 19, 2009

Rabak Lagi

ya sesudah bangun hari ni, tgh hari aku dah keluar rumah dengan kucing kelaparan, adoi lupa beli makanan kat depa..hari ni wiring settle kat studio.. so skarang dah boleh buat kerja lagi best.. tadi dah setup preamp, speakers, control room, headphones..macam2 dahh..:) dah try recording live..boleh tahannn :) & aku explore bnyk2 benda kat studio aku tadi..cuma tak best fizikal studio masih belum siap...17k more..:( mana aku nak cari duit banyak tu..shit..

lepas maghrib, praktis Hujan dekat UE3..yaa tadi sound semua ok, Am pun datang..so far kami dah praktis setlist for opening Slank sabtu ni..hmmm..hope semua ok..lepas praktis tadi balik makan kat QB dengan semua, Abbee..teman dari Brunei datang jumpa kitaorg semua dengan Bf dia..waa jauh datang ni..tadi semua tengok studio..hmmm..harap takdak sapa yang satu hati..huh!
ada jugak soalan-soalan sakit hati tadi..please ok, respect studio aku tu..tu tempat aku..jangan suka suka hati..cool..

semua dah balik, pastu aku , nine ngn imran setelkan recording Coco..yaa..so far semua dah setel tinggal part aku ja..esok kalau sempat nak setel..khamis leh antar present dah kat FMC..hmm..ok apa lagi aku tertinggal ni??ohh....harap semuanya lancar..amin..

ok! need resttt need resttt..eh nak basuh baju..
k byee...

No comments: