Monday, May 25, 2009

IRONI

dah tertinggal plak blog ni..
busy cam haram..
macam-macam jadi lately..
Nadmin ( kawan dari sekolah ) anti dengan aku tiba2 sbb aku tak reply 3 kali sms dia..
hahahah lawakla min..aku malas nak bawak bincang..sebab kes kecik ja..baik aku jmpa depan mata kot...
hmm 2 hari ni aku takda mood sebenarnya..frust dengan benda-benda yang menimpa, memerangkap aku, mangsa keadaan..hmm..aku takdapat fikir cara...
oklah kita recall balik concert ROU..ha...
konsert ROU yang penuh ironi..tk payah nak cakap la kot..secara ringkasnya penganjuran konsert itu sangat gagal..panas panas..

so semalam recording guitar dah start..&& the sound bright gila..
glad Noh puas hati sound aku buat semalam..dia pun nice take..session recording guitar semalam
sangat best..pastu semalam aku dah jumpa contractor baru yang akan sambung renovation studio aku..sepatutnya hari ni dia call bgtau cost semua..tapi tak call lagi..so aku tngh tunggu lagi ni..
so kalau semuanya lancar, alhamdulillah.. tapi semalam aku discover ada leaking paip aircond control room.aduh kusut jugak ni..petang ni Atong datang check.harap2 ada cara resolvekan problem ni..hmmm..semalam 2nd time WPU praktis..band percussion...studio aku dah start bau bau jamming..aduh..so lepas ni kena double check balik apa yg nak setel sudut2 tu...

Jadi hari ni aku nak record guitar parts dari aku pulak..Noh datang around 330pm..wish me luck..kereta masuk bengkel hari nii huh..duit keluar duit keluar...kusut la...budget berselerak sekarang ni..nak kena proper check balik semua...ok gtg...

gambar-gambar nanti update...
penat..

1 comment:

Anonymous said...

owh..adat la hidup camtu..busyy..