Wednesday, May 13, 2009

Sakit Perut, Lapaq.

tinggai blog lagi..toowwettt..
aku baru bangun..semalam tidoq dengan Lembu..
sampai tadi dia bergulung kat ketiak aku..comel ja..
last time punya entry aku duk takdak mood..
sampai hari ni lagi ,aku still runsing lagi..
ari tu aku janji ngn contractor studio aku, nak jmpa rabu ni nak bayar 2k..
aku called, dia cakap nak 5k..aram ahh..pastu pokpek banyak alasan..
nak bernafas lah, usahakan lah..pala otak la..aku ni cari duit sampai semput..
dia relax ja..gila ah..contractor melayu mmg ramai mulut manis..bila duit kelam..
nasib baik kerja dia buat bagus..tapi pasal duit jadi palat...
kusut laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

sekarang so far studio aku dah masuk instruments semua..dan dah boleh praktis..
the 1st praktis adalah COCO, kitaorg dah work on new songs..sekarang COCO bertiga..
aku , imran ngn nine..sementara aku fikir aku nak shoun rehat dulu ngn family dia..
sorry shoun, aku rasa susah nak tunggu hang datang KL apa semua..
baru ni perform dekat ntv7 , glenmarie..untuk slot Remaja tv3,, tah la bila keluar..nanti dpt video aku upload..wehhh best la COCO baru nii..:) hehe..hari tu dekat sana cam ramai impressed ngn concept baru Coco..hopefully kali ni ada something la daripada yang lepas..amin amin..

hari tu jugak, Hujan setelkan shooting Luka Mana kat Cyberjaya dengan MingJin..so far gila babi panas shooting, tapi takpa baru panas dunia kan..aku cam respek la orang-orang pelakon ni..jadi pelakon mmg kena sabar dengan menunggu, panas, make up, mcm2 lagi..pastu hari-hari diaorg cam buruh gak aa aku rasa..call time awal..isk isk..tapi jangan ingat musician relax ja..aku rasa takdak kerja senang dalam dunia ni..yang relax-relax tu semua manja..ampa dah untung..dah mewah keluaq2 perut boleh la..cuba la ada sikit effort nak rasa susah..bleh?

semalam aku recording kat studio Ajai, lagu Aizat dah mixing..so far aku tak suka mixing tu..semalam aku request mix balik..suppose Greg Handerson yang mixing macam 3 lagu previous ni..tapi yang baru ni Man WKTHBBY yang mix..hmmm..something wrong..lantak la tu hal depa..
so smlm aku dah setel semua benda recording dalam Album Liyana Jasmay...&& 17th June ni.. LJ punya Album Launch kat Zouk , KL. schedule aku gila-gila ni..hmmm..aku nak duit duit..nak setelkan studio T_T...haa semalam jmpa abang Stacy, si Chaq nama dia...Comel wooo..abis la gadis-gadis kat luar sana tertawan pasni..

Hari nii Hujan recording drum, goodluck Azham Ahmad...one take for 4 songs katanya..
aku tak sure sempat pergi tengok ke tak..mcm ada banyak kerja nak buat sekarang..sakit perut..
hmm..aku tgh tunggu Ully datang rumah ni..k..gtg..

1 comment:

Azimul Afiqie said...

Azham Ahmad... sedap name am...