Sunday, May 17, 2009

Weekends

Halo, pagi dah terang..nak tidoq dah pasni..
yea..kali ni bilik aku dah clear..dah takdak PC dah..
sekarang ni tumpang PC boboi kat bilik sebelah..hehe..
so apa dah jadi..hari ni aku pindah semua equiptment musik aku...
semua tau..semua dah letak kat studio dah..
&; the result sangat best..ada semangat baru nak buat kerja..
jadinya tadi lepas setup2 pc semua..aku start recording pre pro lagu baru COCO..
tajuk dia HEY!..so tadi on the spot punya arrangement, recordings, semua zap zap zap!
aku , nine , imran dengan ully..



camana?? actually ni setup yang asal dekat rumah..nanti setup ni bukan kat bilik ni..ada bilik satu lagi kat belakang studio..so tadi studio dah banyak barang masuk..hari ni nak buat wiring utk snake cables..:) tak sabar satu - satu berjalan..ada semangat dah sikit nak buat kerja..jadi sementara ni kena bermalam kt studio sampai khamis..khamis ni pasang pagar dah..wah tak sabar lagi..thanks tadi kat Kudut, Imran, Boboi, Dugong, Ully ngn Ahseng sebab tolong angkat barang banyak trip dari rumah..hasilnya puas hati even barang sama ja kat rumah..:p


selepas dah pindah &; sebelum pindah . . . & dah setup kat studio..

Sekarang bilik tidoq dah luaihh ( sikit la )..tapi belum abis kemas lagi..hemmm..
penatnya..bukan barang2 untuk control room saja..dekat bilik praktis / vocal pun dah pindah masuk barang banyak jugak..


sebelum masuk barang &; selepas dah masuk barang &; dan apa lagi..praktis la..

so rasanya tu ja la kot untuk kali ni..sabtu lepas tkdak story apa pun,, aku perform kat Bentley dengan Otam, pastu pergi IKEA, makan beli Lack table, pastu pergi launching Itudio Studio pastu balik tengok AF kat rumah, pastu tersengguk ngantuk..pastu balik la..lost..cari lagu Butter..damn..aku tak cari betul2 lagi..arghhh..hari ni bnyk kerja rupanya..lagu Butter..pastu nak tunggu Rumie datang setup wiring....hmm pasni nak tengok MHI, Dugong ngn Boboi perform backup Juriel Duta..hahaha..sure muka zombie semua..pape pun..thanks boboi..aku pakai pc hang ni..lalala..
good morningg semua..byebye..

No comments: