Friday, May 1, 2009

Menjelang AIM16

Helo morning..
kul 6am, tadi aku dah tido patutnya tapi Babab, Jifat ngn Taja datang bilik aku bawak ampli masing2..then kitaorang nak check parts ngn riffing masing2..hmm lemau gak tadi..and hopefully esok show kitaorg best..:) so pasni aku nak makan ubat ubatan, solat subuh then tidur.

Hari ni hari penting, AIM ni seolah acara kemuncak dalam industri muzik kita, even dia cam bullshit jugak la..tapi takpa, maybe depa ada cara depa, mcm wujudnya mazhab la..so tadi fulldress diaorg dah sampaikan beberapa award terdahulu ( yang tak buat live utk esok )..surprisingly Hujan dapat The Best Rock Song..pastu aku kat hotel tengah layan OIAM3..ahahah..pastu masa ambik hadiah tu aku takda. haihh..apapun OIAM3 best..cuma aku tak berkenan Aweera dalam final..pada aku dia perlu banyak belajar lagi..baik dari vocal sampai lah etika dan sahsiah..he's obviously culture shocked..hope dia humble..banyak cerita aku dengar dari kawan-kawan OIAM 3 pasal dia..haih..tahla..oh aah aku cam terkejut Concert besar OIAM tu menampilkan guest band Bunkface..tapi mereka just miming pakai minus one..what the hell? come on 8tv..last year Hujan main live maa,, grand stage plak tu..kenapa tahun ni korang layan Bunkface macam tu? takkan takda budget kot? ye la aku faham..untuk production kan..lebih2 lagi broadcasting ni..diaorg sangat hargai masa..sebab masa tu duit pada diaorg..tapi harap2 janganla sampai bunuh artis kita macam tu..:( diaorg perlukan kepuasan, kebebasan jugak..kesian Bunkface..apapun tabah2la..Malaysia kan, what else you want to expect? yaa ritee..layankan ajee..pengalaman camni akan mengajar korang..

&& Tomok menang! aku mmg nak dia menang pun..baguslah..tapi kalau Nine masuk final, of course la Nine aku nak dia menang..tapi sayang sekali dia takdapat ke final..apapun dia sampai top4 tu sudah sangat cukup membanggakan..aku tak sabar nak form Coco pasni..nak buat single baru..nak buat management baru..nak promo lagu baru..nak buat gerakan baru..aku dah malas nak harap sangat dengan company aku..tah la..aku agak frust..tapi diaorg sebenarnya baik..cuma cam tak best ja..aku nak best wehhh..tau dakk.besttt...huhh.

ok nanti kul4 final soundcheck, aku harap semua akan OK..then..makeup , buat rambut..hopefully sukses semuanya..:) wish aku luck untuk hari ni..biar finale AIM tu panas dari yang biasa..Double Trouble wings & search dulu pon tak setanding kali ni..percayalah..:) confident kan aku? :p yelah darah muda memang macam ni..yaa paling penting jantung aku harap2 tak bagi masalah untuk aku perform malam ni dengan best..yaa kita nak best skarang..apapun mesti kena best..:)

yaaa sulaa pagii..breakfast mcd pun best ni...:)
byebye..

1 comment:

Azimul Afiqie said...

haha.. nice r AG sokong tomok... tomok reti pusing2kan microfon...