Friday, May 15, 2009

Selamat Pagi

nak tidoq dah pasni.... tiada ubat lain dari doktor..

so smlm dah setel recording drum 4 lagu Hujan..
kitaorg 2 kali meeting, pasal band, pasal internal problem, pasal attitude .. bla bla..
hope selepas ni semua benda takmau ada ungkit-ungkit..kan?
so aku doakan perjalanan 2nd album ni membuka lembaran baru..

so smlm aku TERbeli amp bass, aku tak tahan dah, kat studio nak praktis takdak bass amp..
sekarang dah ada..yaaa boleh dah praktis dengan best.. :) then aku dah call orang datang ukur
pagar untuk studio..so aku decided utk buat 2 pintu pagar..satu kat tangga floor bawah, satu kat pintu masuk..harap2 siap cepat..

YA AKU NAK TIDOQ PASNI..
hari ni ada show kat wisma bentley, session untuk Otam..
show homegrown jgk macam last week..so aku tak praktis pun..
apa nak jadi hari ni..jadi la..lalala..
maybe malam ni aku nak angkat dah pc aku semua pergi studio :(
aku tengah dilema camanaa aku nak online lepas ni..


byebye..

No comments: