Monday, May 18, 2009

Rabak Teruih Meneruih



weh..rabak..rabak gila ni..
smlm blk rumah, tidoq sat ja..tengah hari ada kat studio balik..
sampaiii pagi tadiii..hadoii..smlm Rumie Booty datang buat wiring untuk snake cables..
so far dah siap semua..tinggal nak setel wiring untuk headphones plak ja..
smlm discover soundcard aku ada problem T_T shitt...tak best nii..
hmm..jadi seharian semalam ada rabak gila..the whole day kat studio..tah berapa juta bil letrik..
aku tension dengan hostel mamak kat bawah studio aku..bila orang nak datang..kena lalu situ..
pastu bauu kakii + karii..fakof...




malam aku straightt..mula dengan praktis Liyana Jasmay, pastu g Ue3 praktis dengan Hujan plak..damn hampehh..masa terbuang..cam sial..imagine 2 jam praktis..drummer tak sampai-sampai..pastu tidoq plak tuu..sibaik Kudut ada..tapi jadi jamming bodoh-bodoh..padahal aku semangat nak praktis parts nii..siol laa...pagi buta Noh call.. " G...am punya status oh shit aku tertido .. " bla bla bla..harus ingat...praktis tu penting sebenarnya..malas praktis tak kemana..haih frust betui..sorry am.. *istighfar*

Lepas balik praktis, lepak sup meletup..ramai..BOB ku2 ngn kawan2 dia..pastu Nine datang, Hujan semua, pastu makan ramai2..5 meja kot..pastu depan kitaorg ada seorang awek yg lawa muka dia cam Rossa+Nora Danish..ahhaha pastu boyfriend dia ka sapa ka taktau la..cam barai..semua cam nak sedapkan hati..pastu cakap mamat tu abang la, adik la, sepupu la, mcm2..hahaha sorry saja nak share..ish...pastu balik Kamar Seni, smlm record 2 lagi lagu baru Coco..tak siap abis..pasni aku nak pergi studio balik touch up2..pastu nak tunggu Rumie datang wiring lagi..hohhhh..rabakkkk...i needdd longg restt but i can'ttt....frust lagii.. hmmm...sabaq G....

1 comment:

Azimul Afiqie said...

liyana jasmay!!!! oo sbab ni la kluar skandal kat paper tu ek..