Thursday, May 21, 2009

Ra Ba Alif Kap


Halo .. rabak 2 hari lagi.. duk rabak tiap2 hari.. gila rabak.. nak terkeluaq mata..sikit lagi jadi geng ngn dugong punya mata..hahahah :| ..smlm buat apa? kemaih studio pastu recording la tak habih2..recording gila-gila ni..sampai lunyaii...

* KELAM *

hari ni balik pagi tkdan nak merasa tidoq, dah kena patah balik pi studio..pakcik jamal otai mai buat pagar ataih ngn bawah..gila dia welding tak pakai spek, tak pakai sarung tangan..dia buat macam tu saja..gila..aku terlena kat studio..bangun2 turun jumpa nine..rabak rabak..aku pi bank, setel duit2 nak bayaq tu bayaq ni..duit tekeluaq keluaq..balik studio balik, Jaja smpai ..hari ni record bass untuk album Hujan..so far tak siap lagi..sebab banyak sangat tu ni tak kena..haihh..ikutkan aku dah proceed dah semua playing dia..tapi Dimas ngn Noh ada direction lain,, tapi ok la tu.. hmm..pastu Papa datang dari Aloq Setaq, teruih mai studio.. kali ni dia tengok sendiri mcm mana studio punya progress, aku harap sedikit sebanyak dapat bagi dia semangat untuk tolong aku..hmm aku nak sofa lalalal boleh laa? tapi cam takdak harapann..haihh tabah ja laa...atleast dapat lepak ngn Papa tadi pun cukup.. sian Mama call tadi cam cakap sorry..kalau aku ada apa2 masalah kewangan untuk studio dia tak dapat nak tolong kali ni sbb kakak ipaq aku dah nak beranak dah bila-bila masa..takpa Mama.. AG tak kisah la..thanks sebab cam rasa lagu tu...ok lepas hantar Papa balik..balik studio sambung lagi recording..pastu praktis Hujan kat studio bard kat setiawangsa..lama tak pi situ..sampai2 sana jumpa Aizat ngn LJ..cewah... lepas abis praktis tadi cam enjoy jamming2 cover song ngn Aizat..hahah layan..nanti sure Am ltk kat Youtube... hmmm pas jamming balik studio balik sambung recording lagii.. GILA LAA LEBAM CAM HARAM NI....










Thanks kat Ully sebab jadi Jurutera Rakam...
Weihh tak bleh blah..nak tidoq..nak cari masa rehatt dah susahhh..

BYE

1 comment:

Anonymous said...

kerja keras pasti peroleh hasil yg lumayan...:p

2 eko aje ke kucing?comey r..tp kucing sy lagi comey..:p