Sunday, May 31, 2009

Jun, Isnin..

Hari Isninn dahh.. perhh lama tak online kat blog bodo ni..
last aku update lepas ROU,, tudiaa.. mm latest update hari ni..
Hujan dah setel recording semua, semalam Noh setel vocals 9pm-330pm. 4 lagu..
pergh ekspress..nice take..so hari ni aku nak touch up guitars ja tinggal, nak rough mix..
esok bounce dah..ya khamis antar mixing kat Greg Henderson..( dia yang offer nak mix )..

Apa yang lepas-lepas ni jenuh nak recall,, apa pun aku lalui hari-hari sibuk sampai demam,
sekarang ni duk batuk-batuk macam orang gila,, kahak ni satu badan kot..gila pening..
ok lah..takdak idea nak cakap..minggu ni minggu Hujan's recording, rehearsal Butterfingers..
6 Jun gerak Ipoh..long journey againn..letih ni..oh ya Khamis ni studio sambung renovation..
harap semuanya lancar...

sengkek gila awal bulan ni..orang lain dapat gaji..aku sorang gaji pending, gaji terkeluaq keluaq..
whuhuh..selamat datang June...sat ja kelip kelip mata...

2 comments:

Anonymous said...

mmg busy ..bulan jun pn sdar x sdar je..

MJ said...

shitz, ada blog gak rupanya.. aku ngan Noh pun taktau...............